View Single Post
Psykosen skjedde etter å ha vært flere dager på bærtur. Og under inntak av rus kommer ofte slike PTSD lignende episoder.

Hvorfor jeg skrev "alvorlige" i anførselstegn er jeg ikke sikker på. Muligens på grunn av at jeg til slutt klarte å lande ved hjelp av benzo den ene gangen, og den andre gangen gikk det over.

Jeg var dog overbevist begge gangene om at det hadde rablet for meg og at jeg hadde mistet kontakt med virkeligheten slik jeg engang kjente den. Jeg var hjemmeboende og dessverre ble min familie vitne til hvor skrekkslagen jeg var.

Vil si det slik at jeg har hatt en hoved psykose, og dette har blitt et traume for meg. Og så har jeg prøvd tyngre rusmidler ved et par anledninger i ettertid, som igjen har fremkallt "tilbakefall". Men ikke i like stor grad som den første gangen. Men kanskje en blanding av psykose og PTSD.

Muligens ganske rotete formulert..
Angående og sammenligne fylleangst med PTSD ser jeg ikke hvorfor det er så latterlig tho..
Når du har vært på flaska 5 dager på rad til sent på natt ganske heavy... da er det naturlig at all angsten som har blitt fjernet, kommer sterkere tilbake dagen derpå..