View Single Post
Hadde et kraftig tilfelle av depersonalisering for ca et år siden. Hadde røykt weed daglig i 3-4 år før det skjedde, men det som utløste det for meg var at jeg tok 2c-e 3 dager på rad. Noe av det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv. Jeg vet akkurat hvor jævlig du har det. Husker jeg selv tenkte at hvis ikke dette går vekk ganske snart må jeg bare ende meg selv. Men du må bare gjøre det du pleier å gjøre i løpet av en dag, gå med venner osv og til slutt vil det bare forsvinne. Sånn var det for meg hvertfall, men det var vel ca 2 uker der jeg var i den bobla konstant, også 2-3 måneder der jeg kunne få små flashbacks som kunne vare 5-10 minutter, og de var som regel utløst av at jeg begynte å tenke på det, for eksempel hvis jeg snakka med ei søt jente, begynte jeg å tenke at nå må ikke det skje, også fikk jeg en flashback av det. Men etter litt tid innser du at det er helt vekk, og etter det har jeg fått en mye større respekt for rusmidler. Før trodde jeg at jeg kunne tåle alt. For min del var det ikke weed som utløste det, og jeg røykte fortsatt daglig mens det pågikk og under hele perioden jeg ble frisk igjen.

Men i ditt tilfelle kan det virke som weed er utløseren derfor ville jeg ha prøvd å legge den på hylla litt. Om ikke for godt. Mitt beste råd er å spise sunt, sove mye og prøv å la hverdagene gå som vanlig. En ting jeg fant ut da jeg begynte å føle meg normal var at ingen kunne merke noe på meg. Mens det pågikk følte jeg alle kunne se noe var galt, og at jeg ikke var meg selv i det hele tatt. Så når jeg følte meg normal og klar i hodet igjen spurte jeg vennene mine om de hadde merket noe, men ingen hadde det. Kan kanskje være litt betryggende.