View Single Post
Sitat av Joklion Vis innlegg
God kveld folkens.

Jeg er 18 år og jeg har brukt medisinsk cannabis fra Nederland i rundt 2 måneder nå hver dag for min sosiale angst. Men like før jeg begynte å bruke denne medisinen så ble jeg presset inn i en ekstremt angstfull situasjon og etter det så føler jeg at jeg ikke henger med i det hele tatt. Jeg føler meg svært forvirret, panikk angst til tider og samt at jeg føler at jeg er i en drøm HELE forban** tiden og jeg er GANSKE sikker på at jeg har pådratt meg noe som heter "Depersonalisering og/eller Derealisering". Kan noen VÆRESÅSNILL å hjelpe meg med dette, eller i det minste gi meg noen seriøse svar?
Uttrykksikonet smile
Jeg er veldig redd. NB: Dette problemet har ikke noe som helst med cannabis å gjøre, tror jeg.

Jeg har hatt det slik i rundt 2 månender nå :/

Jeg beklager hvis denne tråden ikke passer inn i dette emnet... men jeg prøver.

Med vennlig hilsen,
Karl Erik.
Vis hele sitatet...
Mitt beste tips er å slutte med hasj så fort som mulig. Det er tydelig at det ikke er et rusmiddel for deg og hvis du vil røyke hasj må du kombinere dette med valium/rivotril etc forå fjerne angsten helt.. Dette er ingen anbefaling siden det er vanedannende medikamenter men det går bra hvis du kun bruker det et par ganger i måneden.

Men anbefaler ingen av delene grunnet din medisinske situasjon, snakk med legen din om SSRI (Cipralex) kan hjelpe deg selvom det kan følge mange bivirkninger.