View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Alltid løst det med og bare mekke City. Når jeg gikk på videregående kunne jeg og vi som røyka stå i store klynger med folk med City og ved og pæse zigen litt sånn at folk ikke tenkte over det var det null kommentarer eller rare blikk med mindre det var enkelte innrøyka stoners i nærheten som skjønte lunta. På skole er nok folk litt mer liberale, men ville ikke stått utafor inngangsdøra til ett kjøpesenter en lørdags formidagg med city og fyrt noen gang.


Så kommer det jo ann på strain og da, noe brunt kan lukte bare vanlig tobakk mens enkelte grønne typer kan stinke såååååå til te grader at folk hadde lukta det på 400 meters avstand FØR man fyra haha.


Ellers om jeg har en røyke periode og skal til byen en tur, ut å traske eller er på brygga og drekker så passer jeg bare på og ha ferdig rulla citys som jeg kan dra frem mensj jeg vandrer så legger ikke folk merke til det om man oppfører seg normalt. Derimot setter man seg ned i de mest bæggy klærne evver med mekke blekka og så fyrer en fatass jay så.... bæbubæbu iz going to happen most def.


Så tingen er og ha røykpakke med ferdig city og ikke noe grammere i lumma. Flyr man rundt og røyker rever og har grammere i lumma og prøver å gjemme seg litt eller går i shady klær så be my guest med å bli bøsta.