Tråd: Nu Skin
View Single Post
Sitat av heihau Vis innlegg
Du vet kanskje av erfaring at det finnes alle slag mennesker i det meste. Tror det er personen du har snakket med du må konfrontere, ikke konseptet
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvor du har det fra at jeg har pratet med noen om dette men jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har snakket med noen om dette før jeg så tråden. Jeg hadde heller ikke hørt om Nu Skin før jeg leste denne tråden.

Sitat av heihau Vis innlegg
Men det kan jo være skummelt, er jo lettere å kritisere det her. Du må ha respekt for deg selv og dine egne oppfattelser. Hadde jeg latt meg påvirke av de som tror alle er "frelst"som du kaller det, hadde jeg ikke klart noe her i livet. Stol på dine avgjørelser som passer for deg, så kan andre gjøre det de ønsker. Men et råd, ikke bruk andres tid ved å dra på presentasjon

Vær gjerne en skeptiker....etter du er klar over hvorfor du er det ifølge fakta
Vis hele sitatet...
Det er ufattelig lett å kritisere slike ting, ikke fordi det er skummelt for mitt vedkommende, men fordi vi gang på gang hører om folk som legger inn masse tid og penger og likevel ikke klarer å få ting til å gå rundt. Det blir heller ikke noe bedre av at du ber oss pent om å holde oss unna da vi åpenbart ikke vet hva vi snakker om.