Tråd: Nu Skin
View Single Post
Jeg var i går på et av NuSkins møter. De kommer nå med en ny teknologi, vil ikke si så mye mer om den men den er nyskapende og de største avisene i USA omtaler nuskin som anti-aldringsens svar på apple eller google med den nye teknologien. Jeg fikk intrykket av at de er svært seriøse, de viser til store navn som har omtalt de feks forbes, norske oljefondet har investert 124.000.000 kroner i selskapet i USA.

Jeg fikk smaken på dette men problemet er at man kun kan ha samtaler med de som er "ledere" eller litt høyere i systemet og de vil mest sannsynligvis selge deg inn uansett hva. Jeg må ha svar på de kritiske spørsmål sånn som "hvor mye tid tar det" - "hvordan når man målet" - "hvor mye penger må jeg investere"

Det mest ironiske som jeg synes er at de sa "NuSkin har investert alle pengene, det er liten risiko knyttet til dette og man trenger ikke å betale for noe" Det er som en francise hvor nuskin betaler for produksjon av produkter, lager, distribusjon, forskningen bak osv. Men jeg må likevell betale 7700 kroner for en start pakke for å få 10000 poeng for å bli på leder nivå. Når man blir leder kan man tjene mere. Men må man ikke selge produkter for å tjene penger? I følge de så tjener man mer om man skaffer flere under seg samt knytter partnerskap med folk på "deres" nivå før da vil man ha tilgang på deres kundeportefølje.

Har jeg skjønt noe av dette eller er jeg helt på jordet? Forklar gjerne