Tråd: Nu Skin
View Single Post
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg ble kontaktet av en kompis forrige uke ang. Nu Skin. "Kunne du tenke deg å tjene 10-20 000 mer i måneden ved siden av en vanlig jobb?" Lovordene er kjente for mange og jeg har selv lest en god del om hvordan MLM-selskaper fungerer og overlever. Jeg på min side er svært skeptisk til slike konsepter og nekter å tro at jeg noengang kommer til å bli dratt inn i dette eller noe lignende. Jeg sier ikke at det ikke fungerer, men det er såpass mange faktorer som spiller inn at jeg ser ikke at det er verdt den tiden eller arbeidet man må legge i det for å tjene noe særlig penger på det.

Nå har det seg slik at jeg har takket ja til en presentasjon av Nu Skin over Skype av samme grunn som jeg liker at Jehovas vitner stadig kommer hjem til meg: Høre deres "gode" argumenter om hvorfor jeg burde bli med og så stille mine egne spørsmål som de gjerne ikke har noen god forklaring på.

Jeg har selvfølgelig googlet en hel del om NSE (Nu Skin Enterprises) og funnet nettsider i fleng (bl.a. Wikipedia og DinSide), men jeg er også svært interessert i deres mening og evt. erfaring med dette eller lignende MLM-selskaper. Forslag til gode spørsmål jeg kan stille presentasjonsholderen tas også godt imot.

Til slutt vil jeg bare presisere at jeg ikke er interessert i "pyramidespill" eller MLM (Multi-Level Marketing) som det så fint kalles.