View Single Post
Etter at [COLOR="Red"]Hellboy[/COLOR] II kom ut, tenkte jeg at jeg skulle få sett den så snart som mulig, for etter det jeg husker så var den første ikke så værst

http://screenrant.com/wp-content/uploads/hellboy-ii-final-trailer.jpg

Uansett, så brukte jeg et par timer på å se filmen, en gang sent på kvelden.
Det var ikke de mest bortkastede timene i mitt liv, men de var ikke verdt filmen.

Det begynner med at vi ser Hellboy som liten, hvor han i filmen har på seg et helt rævva kostyme, som ser så falskt ut at jeg skammer meg, det var så motbydelig talentløst at jeg nesten ville avbryte hele min personlige film-kveld, tvert.

Filmen handler om tusser og troll. Hellboy og kompani skal selvsagt sloss mot djevelskapen og dette skaper da noen "actionfylte" scener her og der. Eventuelt slippes en gigantisk Gylden Arme ut i verden, og da er det jo klart at det er Hellboy som skal stoppe dem.
Rimelig usaklige figurer er med i filmen, men det er jo ikke nødvendigvis noe galt med akkurat det.

Heldigvis blir effektene og kostymene mye bedre litt utover i filmen, og ting begynner å ligne mer på forgjengeren til [COLOR="Red"]Hellboy[/COLOR] II.

Filmen er ikke spesielt god, ifølge meg selv, det er iallefall ikke en slik film jeg ser to ganger. Anbefales kun om du så [COLOR="red"]Hellboy[/COLOR] I, visst ikke, er ikke dette noe å satse på.

Se heller [COLOR="DarkOrange"]Sunshine[/COLOR], [COLOR="Purple"]Bermuda Triangelen[/COLOR] (1, 2, 3) eller [COLOR="SeaGreen"]Alien Quatrilogien[/COLOR].
Sist endret av thecakeisalie; 4. desember 2008 kl. 23:53. Grunn: Extra info. lol