View Single Post
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Det jeg prøvde å poengtere som drittsekken skrev...

Virker som du har oppfattet det som at betenknings tiden din når du blir stilt/lest ett spørsmål MBTI er at på amfetamin får du svaret veldig mye raskere i hodet.... hehehe det er feil, hodet ditt går kanskje i tusen kilometer i timen, men det eneste du får ut av det er ikke en dritt vill jeg si av erfaring... for det blir bare til ett eneste rot, hundre forskjellig tanker å ingen god måte å sette de sammen på.

Kan si at amfetamin er ett de rusmidlene jeg har mest erfaring med, å har flere ganger vært i behandling for det, og etter min livs erfaring så vill jeg absolutt ikke anbefale det... har selv prøvd å løse skole oppgaver på amfetamin og det har overhode ikke funka for meg...kanskje i 10 minutter men så finner du noe annet som er mer interessant å blir sittende å fikle med i 10 timer før rusen går ut å du skjønner du har driti deg ut med skole oppgaven.
Vis hele sitatet...
Takk for all informasjonen ihvertfall Kommer definitivt ikke til å prøve amfetamin ihvertfall. Jeg har prøvd å få til dette med koffein - fungerte dårlig i lengden for meg. Kanskje jeg tester ut ritalin til skoleprosjektene en gang.