View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Helst før dere får barn.
Vis hele sitatet...
Ikke bare fordi det da er litt sent å snu, men fordi mengden husarbeid vil øke dramatisk, mens tiden du har til å utføre det vil forkortes tilsvarende.

Noen ulikheter må man bare leve med, selvsagt, men jeg synes dette handler litt mer om en grunnleggende respekt for fellesskapet i et samboerforhold. Det er ikke sikkert din standard for ryddighet kan være fasiten, dere må gjerne kompromisse dere frem til hva som er bra nok. Men hun kan faktisk ikke bare forvente at du gjør alt, til og med de tingene hun selv er enig i at må gjøres. Da respekterer hun deg ikke som partner.

Her i huset er det ikke noen min del og din del av arbeidet, vi er et team og begge jobber til vi er ferdige og begge kan sette seg i sofaen, gi hverandre en high-five og jekke en øl. Noen dager er selvsagt den ene sliten og trenger litt slækk, andre ganger den andre. I perioder den ene mye mer enn den andre. Men det funker, fordi begge vet at begge gjør så godt de kan og føler ansvar for at skuta skal flyte. Noen annen måte enn det kunne jeg aldri levd sammen med noen på.

Sitat av kattmedsukkerpå Vis innlegg
Robotstøvsuger skaffa jeg for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Vurdert robotkjæreste?
Sist endret av *pi; 23. januar 2020 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.