View Single Post
The world is my enem
Trådstarter
94
Helt riktig Nature Spirit. De artiklene du har lest er sanne. jeg føler meg rimelig sikker på at det går enda dypere enn som så.
politiet har tett kontakt med postkontoret som formidler videre informasjon om alle pakker som inneholder noe som helst utstyr som kan brukes til å gro sydlandske plater. De henter også ut informasjon fra databasene til de nettbutikkene som er villig til å gi det ut. Siden de ikke har noe hjemmel til å kreve informasjon er de avhengig av at nettbutikken respekterer autoriteter, noe som de fleste gjør.

Mange kommer helt sikkert til å reagere og si at sånt må man regne med når man bestiller slikt utstyr og det kan jeg være til dels enig i.
Men samtidig så føler jeg at måten dette blir gjort bryter med den påståtte friheten vi opplever i Norge. Når politiet bryter utallige av Norges lover. med den hensikt å spane på alle som er interessert i innendørs hage dyrking.

Det er selvfølgelig viktig å få tatt de som har lumske planer men er dette riktige måten og gå frem er det slik vi vil at politiet skal gjøre jobben sin, nemlig å overvåke 100% av en gruppe for å ta noen få.

Norges befolkning må få opp øynene for hvilken type stat vi er på vei til å bli og hvilket styresett det begynner likne på....