View Single Post
Trådstarter
7
Sitat av evievu Vis innlegg
Er faktisk i rehabilitering selv nå, skal ikke dele spesifik hvor, men det er min andre gang. Søk dere inn på Tyrili rehabilitering (Tr.Heim) som har fokus på turer, natur og dyr osv. Det er ett 1 års opphold dær, men har som regel lang ventetid, har dere barn blir dere prioritert før de uten barn.

Dere må selvsagt avruses på en klinikk før dere kan starte ett rehabiliterings program, der de bruker substitusjon medisin.(suboxone etc)
Avrusning av heroin/morfin kan være ett helvette på det verste, men kommer dere over den kneika er dere på god vei.

Bra dere har tatt ett valg om å forandre livet deres, rehab er ikke en dans på roser, men jobber dere med programmet kommer dere garantert til å bli en bedre versjon av dere selv. Men det krever viljestyrke og disiplin. Ønsker dere alt godt!
Vis hele sitatet...
Høres jo ikke så værst ut! Jeg tror det hadde hjulpet meg masse bare det å gå uten naturen og holde på.med dyr. Men jeg må spørre igjen.. Får man hest der som man kan ri på hvis man vil? Jeg har ridd i så mange år, så det blir tungt å gå lenge uten å ri.. Så her håper jeg de har hest!
Vi begge har et barn som nå er i beredskapshjem frem til vi har litt clean igjen and then some.. Så da blir vi prioritert først med andre ord?
Vi har fått henvisning til LAR, men må jo vente over helga med å få svar.. Men det er ikke sånn at man MÅ være der et helt år?