View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Veldig interessant tråd, har en stund frustrert meg over at jeg ikke har kontroll på tankene mine, hjernen bestemmer at selvdestruktive tanker skal poppe inn, og alt jeg kan gjøre er å distrahere meg selv for å slippe unna. Jeg setter grenser for meg selv, eksempelvis så klarer jeg ikke å gjespe om jeg er klar over det, det er akkurat som at hjernen sier "sorry, kan ikke gjøre det når du ser på". Det samme problemet har jeg dersom jeg skal tisse, om jeg hører lyder eller tror at det er noen i båsen vedsidenav, så er det akkurat som at hjernen nekter å utføre handlingen.

Det ble nevnt ovenfor, psilocybin, er det noe sted man kan dra for å få tatt dette med tilsyn? Altså en person som kan assistere deg igjennom trippen? Jeg har utrooolig lyst til å teste dette, LSD eller DMT, men jeg tørr ikke å gjøre det alene i frykt for at min mangel på kontroll av mine indre tanker skal gi meg permanente arr ved inntak av dette.

Jeg er ellers en oppegående person uten noen historikk for mentale lidelser i min familie, men grunnen til at jeg gjerne skulle ha gjort dette i assistert form er rett og slett at jeg føler at jeg mangler kontroll på tankene mine, og det at jeg er bevisst på dette gjør at jeg er ekstra oppmerksom på tankene som popper opp i hodet mitt, og således "mater" negative tanker.