View Single Post
Sitat av Vasall Vis innlegg

Setting

Tenk NØYE igjennom om dette er verd å utforske.....om du kommer fram til at det er det...tenk igjen...
Ha minst 72 timer(helst mer) til rådighet for å komme deg etter opplevelsen.
Ha alltid en, eller helst to personer du stoler på som er fysisk i stand til å holde deg statisk om nødvendig tilstede.
Gjør dette i et trygt avlukket sted, uten forstyrrende elementer som andre mennesker, trafikkstøy, mobiltelefoner ol.
Som med alle "powerplantene": Ikke innta dette fordi man har lyst på å "ture skikkelig" eller forventer seg en gjennomført behagelig opplevelse.
Vis hele sitatet...
Jeg er absolutt ingen fan av inntak av ting som endrer bevisstheten, rett og slett av frykt for å ødelegge noe "oppi der". Har dessverre hørt en del ekle opplevelser med litt av hvert av farlige og "ufarlige" stoffer.

Jeg vet ikke om jeg liker tanken på at det sitter folk rundt om i verden og tester sånt for nytelsens skyld, men detfår være opp til hver enkelt. Når det er sagt syns jeg det er flott at de av oss som uansett har tenkt å gjøre dette, skriver detaljerte innlegg om opplevelsen en kan forvente, og atpåtil backer det opp med fakta om den historiske bakgrunnen til "stoffene" de tester.
Flott bakgrunnsstoff. Flere sånne innlegg, takk.

PS: Jeg hverken støtter, eller oppfordrer til bruk/misbruk av hverken narkotika eller andre potensielt farlige stoffer. I tilfelle noen lurer.