View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når du sier "heroinister" så antar jeg at du mener de som er skikkelig avhengig?

Uansett så er svaret ja.

Det finnes lykkelig heroinister, det finnes ulykkelige heroinister (vil tro det er mer av de ulykkelige). Mange rike mennesker som har råd til top-notch heroin og ubegrenset tilgang som sikkert er lykkelige, men også ulykkelige. Sikkert NOEN av de "vi ser på gata i Oslo" som også er lykkelige, ikke mange, men finnes nok et par. Hvorfor? That I dont know.

Aldri prøvd heroin, nærmeste er oxycontin 3-4 ganger for noen år siden, jeg skal prøve det når jeg er ca 70 år gammel tenker jeg (som alle andre hehe).

Men jo, finnes nok et par som faktisk TRIVES i det å få tak i penger ASAP, kjøpe seg en gram heroin fra gata, skyte opp, bo ute (uteligger) osv. Why? Folk er forskjellige, er noen som liker å bli voldtatt, noen som liker å kle seg ut som en hest.

MEN, om vi snakker prosenter, så vil jeg G J E T T E at de som er lykkelige og avhengig av heroin ikke er mer enn 0.1-1%, kanskje 5% og mer når vi snakker om de rike (ingen kilder what so ever, er bare REN gjetting).