View Single Post
Sitat av nismo252
Har havnet på en skole jeg ikke trives på, der jeg er nødd å bo p hybel.
Går i underskudd ver mnd, fordi hybel/mater for dyrt. Er nestn 100% sikker på at jeg ikke klarer ut året.. Hva kan jeg gjøre?
Jeg er 18år, har null inntekt, og for så vidt null utdanning.. Kan jeg på noen måte få noe støtte, til jeg får meg jobb. Evt hjelp til å få meg jobb, eller hvordan skal jeg bo osv..
sitter med problem opp til ørene.. Norge er vel et for godt land til at jeg skal havne på gate.. Altså, det jeg spørr etter, noen som har noen idé om hvordan jeg skal få dette til, hvor jeg skal begynne???
Vis hele sitatet...
Les hva Paranoy skriver. der er det mye fornuftig. Å havne på sosialen er siste løsning. Finn frem til Norske Legater på nettet.
Da kan du løse noen problemer. En annen ting. Jeg spiste bare spagehetti og hundemat. Det var veldig billig. Hundematen den gang var kyllinginnmat, og det ble faktisk ganske godt. Spesielt kråsen og hjertet.
Jeg var aldri ute og drakk øl o.l., men ba om vann og var sammen med venner likevel. Noen ganger ble jeg spandert på, men kan aldri huske at det var så mye at jeg ble full.

Det er taperfilosofi å få andre til å fø på seg. Det er utrolig hvor lenge du klarer å gå uten mat bare du får i deg litt salt og noe sukker sammen med vann. 1/4 teskje salt, 1 strøken teskje sukker i et melkeglass er helt ok. Da dekker du kroppens behov for mange timer. Saltet i kombinasjon med vann omdannes til nødvendige opptagbare molekyler, og sukkeret gir deg kalorier som gir deg litt energi. Ikke syt og vent at noen skal stille opp for deg. Det kommer aldri til å skje. Er du litt lur så prøv å google på legater. Det hjalp for meg.