View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Shanti000 Vis innlegg
Enig med trådstarter, folk burde pines i fengsel, men disse seriemordere som ikke føler noe anger eller plages av å sitte i fengsel bare kan avlives så får man frigjort plass.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Sitat av Sanjar Vis innlegg
[…]jeg hadde gledelig selv stilt opp på eksekusjonspelotongen med en rifle ... og det forbløffer og ryster meg at ikke flere menn i denne verden er av samme oppfatning.
[…]
den naturlige rettsfølelsen dikterer likevel at de mest grusomme forbrytelser straffes med døden, som terror og bestialske (seksual)drap, og dette har alle institusjoner og filosofer alltid ment ... inntil nylig.
Vis hele sitatet...
Hvor naturlig er denne rettsfølelsen om du er overrasket over at ikke flere menn er av samme oppfatning?

[…]Vi er alle nødt til å være potensielle drapsmenn dersom situasjonen krever det.[…]
Vis hele sitatet...
Nei, vi er ikke det. Og det finnes nok av eksempler på folk som ikke bare sier slikt, men også handler så pasifistisk at de fleste i ettertid klør seg i hodet. Ikke en stor greie ved innlegget ditt, men mange bekker små.

Sitat av 420master Vis innlegg
Psykisk tortur ja. Men skal man sende folk bokstavelig talt i døden så tenker ikke jeg på hvordan de har det i kassa på noen som helst måte.
Vis hele sitatet...
Tenker ikke på hvordan de har det i kassa, men skriver om hvordan de har det i kassa. Troller du nå?

De kunne vært fra Iran
Vis hele sitatet...
Hva har det med saken å gjøre?

Fysisk tortur er jo ikke greit, men jeg anser ikke en slik form for tortur umenneskelig for mennesker som er dømt til døden.
Vis hele sitatet...
Hva synes du er ugreit med fysisk tortur, som ikke forekommer ved psykisk tortur?