View Single Post
Som for eksempel?

Det er jo ikke noe vits at dere skal skremme livsskiten ut av folk når dere ikke eier kjøtt på beina. Dette blir jo veldig spekulativt og lite saklig i mine øyne. Du nevner jo ikke én konkret ting som har forandret seg de siste 2 åra også høres det omtrent ut som dommedag er nær. Demonstrasjoner og sykdommer er ikke nye fenomener.[/quote]

Haha trodde folk hadde fått med seg de forandringene som har skjedd men kan jo ramse opp det jeg kommer på i farten. Å nei jeg er ikke bekymret for så mye sover faktisk veldig godt om natten og gjør det jeg har lyst til.

Okey skal vi se:

Demonstrasjoner som er en menneskerett er blitt ulovlig eller vanskelig og få til.

Fri tale og meninger er blitt senurert. Som også er en menneskerett. Da mener jeg allt som er imot det staten og legemiddelverket sier.

Nye regler og restriksjoner blir satt og gjennomført av staten bare iløpet av dager uker.

Mennesker og kvinner spesielt har kjempet en lang kamp med slagord: min kropp mitt valg. Som nå er kastet rett ut vinduet og tvangs vaksinering er nesten et faktum.

Restriksjoner på skoler begravelser, kultur begivenheter, hvem man kan være med, hvor man skal jobbe(hjemmekontor), reiser. Hvem vi kan feire jul med, hvem og hvor mange vi kan være med på fritiden.

Operasjoner på sykehus er utsatt og folk som trenger viktige operasjoner er utsatt.

Så har jo man også det som skjer i utlandet der kraftigere restriksjonener og regler, demonstrasjoner er igang.

Var dette jeg kom på i farten sikkert mye mye mer jeg kunne skrevet som har forandret seg de siste to årene. Og det jeg mente var at hva vil skje viss vi har like store forandringer de neste to årene da vil jo det være ganske så dramatisk.

Syns folk kan være litt mer grei og forståelsesfull med hverandre trenger ikke å rakke ned på folk og dømme bare fordi man ikke er enig i det andre sier. Eller ikke forstår. Man kommer mye lengre med en hyggeligere tone. Foreksempel kunne du skrevet jeg har ikke fått med meg de forandringene som har skjedd i samfunnet så derfor forstår jeg ikke helt hva du mener kan du komme med noen eksempler slik at jeg kan forstå deg bedre.