View Single Post
Nikotin: Var vel 14 da jeg prøvde både snus og røyk, røyka fast i 11 år før jeg nå bare bruker sigg når jeg mekker trekk eller drikker. Snuser fast.

Alkohol: 15, var rimelig rolig i ungdomstiden, drakk litt for mye alene i 20 årene og drikker nå kun sosialt.

Cannabis: 20, oppvokst nordpå der fordommene og moralisme gjorde at jeg følte jeg måtte gjøre grundig research før jeg bevegde meg over den kriminelle terskelen.

Salvia, sopp og cola: 26, glad jeg var såpass "voksen" før jeg eksperimenterte med Salvia, vet ikke om 18 årige meg hadde takla den opplevelsen. Alt gjort alene i Amster i en ellers trasig periode i livet.

Lsd: 29 ord kan ikke forklare hvor mye jeg setter pris på erfaringene jeg har hatt med Lsd, både rekreasjonelt og i forhold til å få et litt sunnere perspektiv på ting og tang med livet. <3

Mdma benzo amf: 32 år, benzo og amfetamin er thrash IMO, men har benzo på lur i tilfelle jeg trenger det under bruk av syre(har aldri trengt det men ja, better safe then sorry) har fortsatt 0,8 av amfen, uppers på den måten er bare ikke meg. Mdma er dog veldig givende, spesielt i kombinasjon med syre.

Prøver å ha et "sunt" forhold til rusmidler, gjør research og later til at jeg er nokså ansvarlig og måteholden. Røyker dog litt for mye cannabis, spesielt nå under epidemien.
Sist endret av ninjaskills; 25. oktober 2020 kl. 16:54.