View Single Post
Veldig innteressant tråd. Jeg har lenge tenkt på om det finnes slike som Danielle, pedofile som ikke begår overgrep. Pedofile er en gruppe mennesker som alltid blir fremstilt som groteske monstre. Men nå ser vi jo her at det finnes mennesker med denne legningen som innser for seg selv at det å begå overgrep er uakseptabelt. Og takk gud for det.
Men det er en ting jeg lurer på her. Hvorfor i allverden skal en pedofil som ikke har begått overgrep fortelle dette til omverdenen? Vedkommende skjønner jo selv at den har en "ulovlig" legning. En legning som ikke under noen omstendigheter skal settes ut til liv. Jaja, sett deg ned og fantasere om disse barna, men hold deg langt unna pedosider på nettet og barn generelt. Har du (danielle) tenkt å fortelle om din legning til dine venner og familie i et forsøk på å bli akseptert for den du er? Du er jo et velfungerende menneske, forhåpentligvis, med en legning som INGEN med andre legninger synes er OK. Hvorfor skal du da sette deg selv i et slags "offer-lys" ved å fortelle noen noe som de aldri i livet kommer til å akseptere deg for. Det hjelper ikke å si at du ikke skal eller aldri har begått overgrep. Ingen vil komme til å tro på deg likevel.
Jeg har bare en ting å si: Din legning er ikke noe du under noen omstendigheter må finne på å fortelle en eneste sjel. Det ødelegger bare for deg selv. Jeg håper så inderlig at du klarer å ikke ødelegge små barnesinn med dine lyster som du tydeligvis har god kontroll over.