View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Nei. Én gang kan ikke gjøre deg avhengig. Avhengighet er noe man bygger opp gjennom repetisjon. Det kan imidlertid være starten på et bruksmønster som fører til avhengighet.
Vis hele sitatet...

Helt feil. Ble avhengig førte gang jeg skjøyt heroin og første gang jeg skjøyt kokain.

Begge de følslebe og spiselt sammen tenker jeg enda på.

Jeg av meg rusen og glemmer aldri fleste gangen. Det et en av hovedgrunnene til jeg sprekker

Vil du ha en dame med rusproblemer gjør det klar for hun kan sprekke når som helst. Tilogmed etter dere får barn.

Det er fort gjort og er ikke noe bedre selv. Klarer meg greit men mye problemer så si må være klar for å takle det.

Begynner du selv blir ting enda mer vanskelig. HADDE ikke begynt med rus pga en jente. Det er ganske slitsomt om du blir avhengig og mange blir det av kokain. Særlig viss du har litt lavt selvbilde osv.

Anbefaler ingen å starte.

Det er veldig gøy men sjangerne for misbruk viss du har en partner eller kommende partner som har fast tilgang på stoffet er stor.

Sex på kokain er fantastisk så blir dere sammen blir det nok mye cola puling som er digg. Men også stor sjanger for å utvikle misbruk.

Snakker fra leveren. Vær forsiktig og vær klar over at et forhold med henne kan bli turbulent. Men selvfølgelig verdt det om du elsker henne.

Pass på deg selv å jenta di!