Tråd: Spravato
View Single Post
Hei!

Har nå prøvd et par antidepressiva, med god virkning i starten, men minkende virkning over tid. Skulle virkelig ønske effekten vedvarte, for det var deilig å føle seg litt normal igjen. Får så langt veldig lite ut av samtaleterapi o.l., og det føles egentlig ikke som om problemene mine lar seg løse så lett av den type behandling. Som en med litt interesse i alternative rusmidler så har jeg jo lest mye om ketamin. Jeg har lyst til å spørre om å prøve Spravato, men lurer på hvordan det ligger an med den medisinen per nå? Noen som faktisk har fått det? Hva er kriteriene, og er det veldig vanskelig å få? Jeg har spurt en gang før, men det var under utredning, og behandleren virka ikke å ha noe særlig informasjon om det i det hele tatt. De private klinikkene virker jo enda bedre, men jeg befinner meg ikke i nærheten av noen av de, og har heller ikke penger til det. Selvmedisinering begynner å føles som alternativet for meg nå, selv om jeg vet det ikke er lurt. Har lenge ønsket å prøve mikrodosering av LSD eller psilocybin, men medisiner jeg går på gjør det uaktuelt. Har også prøvd å få tak i R-ketamin, men det har tydeligvis blitt stoppa i postgang to ganger...