View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kva konkret er det du meiner er straffbart her?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det nødvendigvis er straffbart i den forstand at politiet vil ilegge straff i form av bøter, men politiet har flere ganger oppløst forsamlinger og fester på over fem personer den siste tiden, så jeg tror absolutt at de også vil være villige til å bryte opp en brettspillkveld hvis det er tilstrekkelig mange deltakere og uønsket av en av beboerne.

Men jeg vedgår at det kanskje ikke er det beste rådet jeg har gitt, og kanskje heller ikke det første man burde prøve.

Sitat av algernon Vis innlegg
Lukter sarkasmen helt hit. Men tja kanskje det ikke er vits å gjøre noe nummer ut av det, i fare for å virke bitter og sur. Hvis jeg blir syk pga dette derimot, da skal det ruleres hvem som får stabilt nett på kveldene
Vis hele sitatet...
Nei, jeg var faktisk ikke sarkastisk. Jeg syns ikke det er greit at de utsetter deg for potensiell smitte, og jeg syns ikke det er greit at de ikke respekterer ditt ønske om å utøve sosial distansering. Men det er en vanskelig situasjon, og du bør kanskje prøve å takle det på en annen måte
Sist endret av Tias; 14. april 2020 kl. 20:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.