View Single Post
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Hei, har også hørt denne påstanden om at PF-er er "uhelbredelige". Kan du dele noen kilder på at forskere i feltet mener noe annet?
Vis hele sitatet...
Jeg har snakket med praktiserende forskere på emnet som er godt oppdatert innen feltet sitt.

Men du vil helst at jeg finner en link til en tunglest forskningsartikkel hvor én setning som bekrefter påstanden kan plukkes ut?

Det høres gjerne latterlig ut, men jeg føler litt jeg har vokst fra dette kilde maset. Finner aldri relevant, oppdatert og sammenhengende informasjon i formatet frittstående kilder. Dette blir helt offtopic, men svaret er altså nei.

Om du har en kilde som hevder det motsatte, kan jeg ta det med til dem
På torsdag og se hva de svarer

Husker det ble omtalt en studie spm skulle være ganske nylig og veldig omfattende. Her følges folk over tid. Det interessante var nettopp det at pf’ene ikke var statiske. Søk gjerne med det spm utgangspunkt. Prøver ikke å være vrang eller ekkel, prøver bare å si at jeg personlig ikke får noe ut av å skumlese faglitteratur utenfor mitt eget fagfelt
Sist endret av Tøffetom; 8. juni 2021 kl. 12:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.