View Single Post
Hallo freaks.
Hadde en opplevelse jeg føler jeg må dele med noen siden jeg mest sannsynlig aldri kommer til å dele dette med noen IRL i løpet av de neste 5-10 årene.

Jeg hadde hatt noen måneder med tung depresjon her å kommet frem til at jeg skulle spise noe fleinsopp for å se om det ville hjelpe meg med å deale med noen demoner og kanskje føre meg på riktig tankesett.
Det har vært ca 1 år siden jeg har rørt noen form for psykadelika, men jeg er en ganske stor rus fanatiker. Jeg liker å ha de fleste stoffer liggende. Litt som Fear and Loating in Las Vegas. Bare ikke de enorme mengende.
Her har jeg alt i fra 2-cb , lsd , psilocybin , MDMA. Til tunge stoffer som heroin , morfin , dolcontin, speed etc. Å selvfølgelig Cannabis! And the list goes on. Har vel rundt 30 - 40 ulike stoffer(Legemidler)i alle forskjellige typer å fasonger til alle forskjellige settinger.

Denne godteri boksen(pandoras eske) har jeg nå besluttet å fjerne slik at jeg ikke har tilgang på den når jeg er "på tur" for den blemmen jeg gikk på skremte meg på en måte jeg aldri har blitt skremt før. Jeg fikk en skikkelig omgang med juling både fysisk og psykisk.

Som sagt hadde jeg gjort meg klar for denne dagen et par dager, planen var å innta fleinsopp og kanskje noen andre psykadelika alt etter hvordan formen kom til å bli. Jeg hadde spist godt, sørget for at telefonen var av og god musikk og koblet ut ringeklokken.

Turen startet rolig men gikk ettervært over til litt hyper stadier hvor jeg fant ut at jeg skulle gå meg en tur, (selvom jeg hadde lovet meg seg å holde meg inne ) men gikk fort over til ubehagelig tripp
Jeg hadde uken før gjort noen bestillinger på deepweb hvor jeg ventet noe DMT og noe heroin. Det er her ting begynner å gå litt skeis, jeg husker ekstremt lite og veldig blurry fra denne dagen, ellers så skulle jeg skrevet en mye dypere rapport. Eller på tryne skildring

Dette er mer bare for å dele det med noen, for jeg kan ikke si dette til noen som står meg nær.
Jeg bruker stoffer på ulike inntaksmetoder, både nasalt , oralt og injeksjon. Sist nevnte er ikke noe så altfor mange vet, egentlig kun et par stykker.

Tilbake til denne posten, jeg hadde fått et par pakker i posten denne dagen, var noe beroligende og heroin. Jeg begynte å ikke like trippen så mye, soppen tok litt overhånd. Var nok litt mye av meg å spise 5g når jeg ikke har rørt psykadelika på over 1 år. Skulle startet mye roligere.
Så jeg fant ut at jeg heller skulle avslutte trippen med noe beroliggende å et skudd heroin slik at trippen ville ende med meg sove å slippe rusen.

Jeg åpnet denne Pandoras eske som jeg nevnte over her for og "arkivere" og plassere drogene mine pent og pyntlig. Med post-it lapper og navn osv. Mens jeg roter rundt i systemet mitt i denne boksen og surrer, får jeg en liten ide om å kanskje røyke litt DMT oppe på denne trippen, tar frem DMT posen lukter litt og filosoferer.
Men kommer fram til at det ikke er forsvarlig av meg å gjøre dette. Siden jeg allerede ønsket å avslutte sopp turen.

Så kommer de neste 15minuttene som jeg aldri kommer til å glemme.
Av en eller annen grunn klarer jeg å rote litt med posene jeg har framme, det er jo da snakk om DMT og heroin. Benzoen lå også oppe fra esken, men denne kunne jeg skille fra.
Ja, nå forstår sikkert noen allerede hvor dette er på vei hend.

Heroinen og DMT var utrolig lik farge på, å begge var pulver. Nå nykter ser jeg at DMT har en litt mer gul farge, men farger har en tendens til å bli ganske like om du ser på et fargekart etter en del flein.

Jeg mekker klart et skudd med 100mg heroin(eller DMT) rettere sagt. Jeg har gått igjennom dette så mange ganger å forstår ikke hvordan det er mulig at jeg ikke har lagt merke til noe under forbredelsene av dette.
Jeg husker jeg synes at det var noe rart med mekket og vannet. Men jeg avfeide det med at jeg var for høy på sopp.

Så gjør jeg meg klar til å sette skuddet , å jeg kan enda se ansiktuttrykket mitt fra et 3 perspektiv når jeg treffer blodåra og setter dette inn. Hjernen min gikk i en slags "forsvarsmodus" jeg merket med en gang dette ikke var heroin.
Så smalt det i hjernen, nesten som første gang man røyker crack. Bare her spruter det farger og mønstre å så mye jeg ikke klarer å sette ord på.

Det jeg kan berette om "trippen" eller dødsturen kan jeg nesten kalle det, for det var en tripp med panikkangst i kroppen.
Jeg ble kastet inn i en slags cyberpunk fremtid hvor jeg var en organisme eller rettere sagt et virus/bakterie. Som fant sted i postapokalypse i Japans sporveier.
Altså jeg følte det var i japan, å menneskenes tid var over . Jeg var gjort om til et virus som reiste "kollektivt" rundt i Japan med undergrunnsbanen for å finne et sted og formere viruset jeg bar på, dette var esktremt vannsklig siden japan har en utrolig høy standard på hygiene.

Det er bare slike små bruddstykker jeg husker, vanligvis kan jeg gå nøye inn i en tripp men dette var altfor ekstremt.

Jeg kom til slutt til meg selv med vondt i hele kroppen å psyken. Med blod utover gulvet og veggene rett ved der jeg inntok DMT'n, jeg har også rivd ned trappen så og si. Eller gelenderet du holder deg på var rivd i stykker. Så jeg antar at jeg har falt og rivd med meg deler av trappen under trippen.
Dette forstår jeg ikke for vanligvis når jeg tar DMT blir jeg helt sengeliggende / sofa plassert-

Jeg aner ikke hvor lenge jeg har vært en " bakterie" men det føltes som flere timer å jeg har beveget meg over 3 etasjer(?) fra loftet å helt ned på kjeller plan. Men våknet i stua altså i midten.
Jeg var jo enda smått påvirket av fleinsopp kan du si når jeg var kommet ut av DMT universet, men jeg følte meg til en stor grad edru også, jeg kunne reflektere og forstå deler av hva som hadde skjedd. Ikke alvorligheten, den kom til meg senere.

Jeg kastet i meg noe beroliggende og klarte å bane veien til senga, å "programerte" meg selv til å sove, eller kroppen ga bare etter. Den var nok helt utslitt etter at alle mulige deler av hjernen har vært i høy beredskap-
Når jeg våknet forsto jeg hvor jævlig dette faktisk var.

Med min pandoras eske strødd utover gulet, ting lå å fløyt oppe og ute av klipsposer og navne-lapper , masse blod sprut på gulvet og veggene det så faen ikke ut. Som en skikkelig nærkis bule. Trappa var jo som nevnt over her ødelagt.
Men det som tok mest skade var vel min psyke og verdighet.

Jeg var sikker på jeg skulle dø, men jeg overlvede jo. Men jeg kjenner på en utrolig skam.
Jeg har alltid respektert de fleste rusmidler å tatt alt med måte. men her fikk jeg en skikkelig omgang med juling å en stor lærepenge.

Jeg kommer nok aldri til å nevne dette til noen som kjenner meg IRL, så jeg følte jeg måtte poste det her på forumet. Bare lette på trykket.
Jeg viste ikke at DMT hadde en funksjon IV i det hele tatt, dette er ikke å anbefale folkens.

Noen som har opplevd noe lignende? Jeg føler på slags skam og selvforakt.
Jeg føler at jeg kunne mistet livet mitt på grunn av at jeg ikke sjekket 2 poser med pulver godt nok.

Da har jeg fått lettet på litt steem her folkens, takk for de som orket å høre på. Sikkert noen klarer og jobbe seg igjennom dette vis vasset på en søndagskveld.
- PEACE