View Single Post
Sitat av snegler Vis innlegg
Har de snakka om det som hendte seinare? Eg har alltid lurt på korleis slik vald påvirker familierelasjonen seinare i livet, særleg ettersom det har skjedd ganske store haldnings- og lovendringar i løpet av livet til generasjonen det er snakk om her. Eg innbiller meg at mange skammer seg over kva dei har gjort mot borna sine, og at det er behov for ei form for forsoning for å få ein normal relasjon. Eller går livet berre sin vante gang som om ingen ting har skjedd?
Vis hele sitatet...
Nei, har ikke kommet frem. Jeg trodde igrunn ikke dette var så galt.
Hva far tenker vet jeg ikke, da vi ikke snakker om slike ting, eller problemer generelt.
Vi har ikke noen særlig kontakt utover at vi møtes 1-2 ganger i mnd for en tjeneste jeg gir han, og han hjelper meg økonomisk mens jeg er arbeidsledig.
Forholdet er stort sett basert på økonomi og tjenester føler jeg.

Nå har han jo jobbet noen uker av gangen et stykke unna, hele livet så det er vel én grunn til at vi ikke er så nære.

Samtidig må det jo as i betraktning at det er i nesten bare disse hendelsene jeg husker fra da jeg var sneip.
Så det må jo ha gjort inntrykk på meg, uten at jeg har fundert på det noe mer enn de siste dagene.
Sist endret av SkammeligNykter; 15. mars 2018 kl. 17:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.