View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Han er selve motsetningen til Bernie Sanders som er en sosial-demokrat, men siden Hillary Clinton vil fortsette å støtte bestevennen Israel og fortsette å bombe land for så å tømme de for ressurser, ødelegge samfunn og styresett, for så å IKKE forvente motangrep og reaksjoner og fortsette å la alle medier skape et hat mot islam, det er ikke aktuelt for min del, iallefall.
Vis hele sitatet...
No er vel ikkje akkurat republikanarane kjent for å vere spesielt mykje mindre krigshissande i nyare tid, og Trump framstår jo som populist, med relativt lite ideologi. Og det er vel knapt nok nokon amerikansk presidentkandidat som har bidrege så sterkt til muslimhat som Trump - som vi ser av utspela i etterkant av m.a. Orlando-skytinga.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Jeg vil heller ha en som sier at han er rasist, enn ei dame som påstår at hun elsker alle, for så å støtte alle organisasjoner og angrep mot land med brune mennesker og tømmer de for ressurser. Trump sier bare at han ønsker en mur (ifølge media, iallefall).
Vis hele sitatet...
Så. I valet mellom ei som ikkje har spesielt mange rasistiske kjenneteikn, og kjem frå eit parti som har fronta den første svarte presidenten, og på ein del punkt har jobba for utvikling av det amerikanske samfunnet i ei likare retning (m.a. obamacare) - så vil du heller ha ein åpen rasist?

Det er ikkje snakk om at han 'bare' vil ha ein mur. Han vil stenge amerikanske grenser for alle muslimer. For alle meksikanere. For alle han ikkje liker trynet på. Han er åpent motstandar av abort. Han snakker om å gå til angrep på Iran sitt internasjonale terrornettverk. Han lyger om at han var imot Irak-krigen.

Eg greier ikkje å fatte korleis du kan hoppe frå å støtte Sanders til å støtte Trump, på det grunnlaget du har lagt fram...