View Single Post
Trådstarter
3
Tusen takk for gode svar, jeg skal se hva min webserverhost tilbyr. Hostforweb om noen skulle kjenne til dem.

Jeg vet at Microsoft sin programvare er uttdatert, men som en som brukte Frontpage I perioden 1996 til 2000 så virker dette programmet kjent og har stort sett same funksjoner, det har innebygd FTP og ikke minst er gratis, men trolig ikke tilrettelagt for at en webside skal være leselig I en smartphone. Er det noen som har et program å anbefale som er enkelt å bruke for en skikkelig amatør og ikke minst ikke koster for mye og helst ikke en abonementsordning, heller at man kjøper et program og innstalerer det og lærer dette rimelig godt å kjenne.

Hjemmesiden skal stort sett være en fotoside med mange, opp mot 10000 bilder fra et land. Er på jakt etter et godt fotofremvisningsprogram som kan brukes på denne hjemmesiden. Er også veldig usikk på hvordan jeg skal legge siden opp, skal jeg f.eks bruke et mappesystem, for fylker, kommuner og steder også videre, eller skal jeg merke alle bildene med tags som sted, kommune, fylke, dato og hva det er bilde av, f.eks en blomst eller et rådhus. Noen som har noen gode eksempler på webisder som har løst dette på en god mate?

Angående DNS har jeg alle muligheter som er listet på denne websiden

https://documentation.cpanel.net/dis...d+Zone+Editor#
Sist endret av JanBe; 10. januar 2017 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.