View Single Post
Sitat av lovebadger Vis innlegg
Jeg så en film på et nachspiet når jeg var på fylla for 2 år siden, husker noe av handlingen, men først og fremst at det var en jævlig bra nachspiel film til klokken 6 om natta/morgenen. Here it goes:

Filmen fulgte en amerikansk kar på college (eller noe sånt, internat i hvertfall) hvor han prøvde å mekke mest mulig damer (javel, sikker 1000 sånne filmer). Dette var ikke en standard hollywood ungdoms flick, den var litt psykologisk, og avsluttningen (!) var at han holde en tale foran en hel gjeng folk (?) om noe med damer og sex. Det handlet på en måte om hva kvinner egentlig vil ha (etc.). Under filmen hadde han en litt fjern romanse med en dame, stikkord: heis? Kanskje var det noe om hvordan å tilfredsstille damer?

Historien fulgte kun hovdepersonen, som jeg forestiller meg er en ung Edwart Norton, men det er det altså ikke. Kanskje noen som ligner. Han så i hvert fall ikke ut som den skjørtejegeren han var.

Dette kan være helt på tryne, men er jo vært et forsøk, hadde vært sykt kult å se den filmen nå.
Vis hele sitatet...
Van Wilder aka Van the Man kanskje? Er vel kanskje ikke den siden den er litt standard hollywood.
http://www.imdb.com/title/tt0283111/