View Single Post
Sitat av TroNnY Vis innlegg
Dette burde du definitivt gå til fastlegen med. Hvis du bare får utskrevet noen sobril og thats it, er det en utrolig dårlig fastlege.

Ta deg en tur til fastlegen du. Kanskje sender han deg videre til en psykolog sånn at du kan få tatt tak i angsten og depresjonen før den rekker å få skikkelig fotfeste. Mye bedre å ta tak i det så fort som mulig.
Vis hele sitatet...
Bør nok gjøre det ja. Jeg håper virkelig ikke legen min gjør det på den måten. Da er det vel på tide å bytte.

Sitat av Utenforboksen Vis innlegg
Du går til fastlegen først og ber om henvisning til DPS. På DPS går du til samtaler med en fagperson, i løpet av samtalene blir du kartlagt og sammen finner dere veien videre slik at du kan stable deg på beina. Mest sannsynlig blir det samtaleterapi og tilbud om å prøve ut medikamenter.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for bra svar! Jeg må vel kanskje prøve meg på dette. Jeg har forsåvidt hatt en time hos en terapaut for et års tid siden, men dette var i forbindelse med gratis helsehjelp hos universitetet. Alt han hadde å si var typiske råd man finner hvis man søker på google. Tror du det vil være noe annerledes hos en fagperson på DPS?