View Single Post
Er nå i prosessen med å flytte hjem igjen etter at studiene har skjært seg, og jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske langt nede. Jeg kommer ikke her for å spørre om hjelp med mine problem, da jeg sånn sett vet hva som må til. Det jeg sliter med er heller å få til det jeg må få til for å komme meg videre/komme meg ut av negativiteten jeg har ramla inn i.

Derfor lurer jeg litt på det med å spørre om hjelp. Jeg har mye angst nå, og er ganske deprimert. Ligger sånn an at jeg tidvis sliter med å komme meg ut av senga, og kan fort bli liggende til nærmere kvelden. Det går mye opp og ned, men de siste ukene er det mye mer ned en opp for og si det sånn. Sitter også nesten konstant med "sommerfugler i magen"-følelsen. Samme følelsen som når man snart skal ha en viktig framføring, bare for ingen grunn. Jeg har noen mål jeg er nødt til å oppnå for å komme meg videre mtp utdanning, men alt dette andre trykker meg så mye ned at jeg sliter med å komme noen vei.

Er det sånt man kan gå til fastlege med? Hvordan pleier sånt å utarte seg hvis man går til noen?

Setter stor pris på svar