View Single Post
Anjohan's Avatar
Trådstarter
266
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Er ikke i skikkelig kritikkhumør, så jeg vil bare kort fortalt si at den var veldig bra! Litt dårlig historie på den, og jeg vil ikke tro at en som ikke vet hva Batman er ville forstått hele greia egentlig.

En ting som plagde meg veldig var lyden. Stemmene og snakkinga var først veldig lav, så jeg skrudde opp anlegget høyt, og plutselig var lyden på en stemme drithøy så jeg måtte skru ned igjen, og sånn fortsatte det gjennom traileren. Er jo en enkel sak å fikse da!
Vis hele sitatet...
Det er mye endring i volum gjennom filmen (pga. i en scene hvisker de, i en annen roper de og det tvinger meg til å måtte endre volumet på lydklippet enten opp eller ned med en god del), dog på mine høyttalere er det relativt det samme volumet igjennom og det er det jeg har redigert etter. Må bare beklage hvis det ble så høyt at ørene dine fikk vondt

Og ja, historien er nok kun forstålig for de som har sett filmen. Jeg prøvde en hel del historiefortelling, men jeg endte opp med å fokusere på inspirasjonen til Batman og hva Bruce Wayne ville at Batman skulle være, samt motstanden han møter (i dette tilfellet; skurkene).

Takker for kritikk! Skal fokusere mer på lyd neste gang, og eventuelt sende det til en venn før jeg laster klippet opp for å forsikre meg om at det ikke oppstår spontane endringer i volum. Dessverre varierer dette veldig fra anlegg til anlegg.
Sist endret av Anjohan; 18. august 2012 kl. 00:10.