View Single Post
Nå har jeg prøvd CBD olje i 4 dager, og jeg er ganske overrasket over effekten. Jeg er alltid urolig i kroppen, det kribler og rykker og pulsen er alltid høy. Men ikke etter å ha tatt CBD. Jeg er helt fascinert over hvordan den roer ned mine kroppslige angstsymptomer. Har hatt en ganske jævlig helg med mange triggere, men CBDen har hjulpet meg gjennom det. Jeg føler meg 20 kg lettere, og merker at ting som vanligvis gir meg angst ikke gjør det etter 4-6 dråper med oljen.
Søvnen har desverre ikke blitt noe særlig bedre ennå, men det gjør egentlig ingenting når jeg generelt føler meg så mye bedre på dagtid.
Ser at det står rundt forbi at virkningen av CBD kan bli bedre over tid, så det hadde jo vært fantastisk. Flasken inneholder 1000ml olje med 10% CBD. Måtte ut med 3800 kr, og flasken skal liksom vare i ca 40 dager, alt etter hvor mye som må til. Der lærer jeg selvsagt ennå, og siden jeg har hatt en jævlig helg har jeg nok tatt litt hardt i. Men nå er det en ny uke med nye muligheter, og kommer til å ta mellom 4 og 6 dråper 2 til 3 ganger om dagen. Effekten varer i 4 til 6 timer.

Jeg har prøvd ALT av medisiner. Dette er noe helt annet. Helt rolig i kroppen tror jeg aldri jeg har vært før, så det er jeg imponert over. At virkningen kan bli bedre etter en stund er jo bare et pluss.

Kommer garantert til å bestille en til flaske i år, og se hvordan det går å trappe ned på Truxal med det som hjelpemiddel.
Ellers må jeg bare si at dette har fått meg til å gråte av lettelse. Det er utrolig at det fungerer så bra mot ting jeg ikke forventet det skulle hjelpe på. At dagene mine skulle bli så mye bedre er ufattelig.

Avslutningsvis vil jeg bare si at det er en jævla skam at dette ikke er tilgjengelig i Norge og at det er så dyrt når det hjelper sånne som meg, som har prøvd alt annet uten hell og som har en livsvarig og veldig hemmende lidelse som PTSD.
Thanks for coming to my Ted Talk.