View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av seriouslowitch Vis innlegg
Her bommer du nok litt når du kaller meg hobbypsykolog. Det er et hav av forskjell mellom psykologi og nevrobiologi så vær så snill å ikke komme med flere slike tåpelige uttrykk.
Vis hele sitatet...
Beklager, men jeg klarer ikke dy meg på grunn av tonen din: hvilken relevant utdanning er det du sitter på innen nevrobiologi? Kan hende du vet masse, men dine utsagn sålangt i denne tråden gir inntrykk av at kommunikasjon er noe du kanskje strever litt med. Ditt siste svar her er et godt eksempel på dette, hvor du generaliserer irrasjonelt istedenfor å imøtegå motpartens konkrete eksempler på hvorfor du tar totalt feil.

Kan hende det er en idé å kanalisere hatet ditt mot Big Pharma (OooOOOooo) i en form som ikke angriper anonyme enkeltindivider og deres egenopplevde erfaringer? Sålangt har du kun prestert å fremsette nedlatende, udokumenterte selvfølgeligheter her. Lite konstruktivt. Og hva gjør du egentlig på et rusmiddelforum om du hater alt av rus? Dette korstoget ditt mot alt av medikamenter er bare flaut å bevitne.