View Single Post
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Man er nok mest sannsynlig disponert for schizofreni for å havne i en "evigvarende psykose". Han ene jeg nettopp nevnte lever i en evigvarende tegneserieverden øg kan ikke forme en eneste setning som gir mening. Medisinering hjelper ikke. Han har ikke gode perioder som andre schizofrene jeg kjenner. Han er heeeeelt i lampeland. En annen i hjembyen kom ut av det (ikke hasjrelatert, vet ikke hva han var ute på) men han bodde årevis på psyk pågrunn av at han trodde han var en appelsin og var redd for å bli skrellet....
En tredje er enda på psyk og gjør ikke annet enn å smøre avføring på veggene etter å ha tatt knips for 20 år sia.
Vis hele sitatet...
Enten er vennen din langt fra alene om å ha hatt denne opplevelsen, eller så er han og/eller du bare en av mange som har fortalt historien videre, da dette er en historie som har vandret i lange tider.
Her er en tråd fra forumet som tar opp samme historien og her er en litt grundigere gjennomgang av historiens mulige opprinnelse.

Tilbake til topic, hvordan den enkelte reagerer på et gitt rusmiddel er som så mye annet individuelt.
Ta f.eks. muskatnøtt som de aller fleste som har testet beskriver som veldig ubehagelig, finnes det unntaksvis enkelte som beskriver som en god opplevelse.
Og selv om de aller fleste beskriver noe som kult eller digg, er det ikke gitt at en selv deler denne oppfatningen.
Og om det er sånn at man ikke liker følelsen man får etter inntak av et rusmiddel, er den enkleste løsningen slik jeg ser det, å la være å innta nevnte rusmiddel.

Akkurat når det gjelder cannabis er det i tillegg forskjellige strains som gir litt forskjellig opplevelse, i tillegg til at måten man dyrker på også vil kunne gi utslag for hvordan sluttproduktet blir.
Og det du opplever TS er veldig vanlig reaksjon på cannabis, som det kan hende du ikke vil oppleve på andre sorter, men kanskje cannabis bare ikke er noe som passer for deg, for det er også en mulighet.
Sist endret av Veggen; 17. januar 2020 kl. 16:05.