View Single Post
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Jeg er enig i at mer info må ut. Men sånn som det fremmes i media i dag, er at cannabis er helt ufarlig vidundermiddel og kurerer alt fra epilepsi til depresjon. Hasj er sunnere for ungdommen enn alkohol roper de, når sannheten er at mange syns jointen smaker bedre med en GT i den andre hånden. For meg må de gjerne legalisere alt vi har av rusmidler. Vi har alle våre preferanser.
Folk bruker amf som puggedop, den trenden kommer ikke til å slutte. Her burde myndighetene sørge for at de får amf og ikke metamf.
Hvorfor denne rosemalingen og forherligen av bare cannabis?



Minner om min opplevelse. Røykte i 4-5 år. Never again.
Vet det ikke passer for alle.
Men blir forbanna av den rosemalingen av hasj. Alle sider må frem.
Vis hele sitatet...
Jeg beklager om jeg hadde en litt kvass tone. Jeg fikk inntrykk av at du var veldig imot. Jeg er forsåvidt enig. Cannabis er et rusmiddel, på lik linje som alle andre rusmidler, og må respekteres. Misbruk av rusmidler generelt er ikke bra. Jeg vil vel ikke akkurat si at cannabis rosemales i norsk media, men cannabis-kulturen kan bli litt mye. Det blir absolutt litt feil når det nærmest oppfordres av store personligheter til å misbruke et rusmiddel, spesielt da det potensielt kan føre til store problem. Alt med måte. Det mister uansett magien når man gjør det til en vane. På den andre siden er det derimot folk som genuint mener livene deres blir bedre ved daglig bruk, og de om det tenker nå jeg. Det angår ikke meg. Jeg kjenner mine egne grenser, og følger de.