View Single Post
Er det sterkere heroin nå enn før med de dosene dere snakker om? 0,05 er nå det minste jeg har prøvd, inkludert første sprøyten, men det er mange lange år siden. Og det gikk på hele eller halve bag'er og øyemål, for ingen i nygårdsparken der jeg bodde så å si hadde vekt med seg, og de ville kunne selge mindre bagger uten å bli oppdaget uten vekt.

Jeg har aldri overdosert til jeg måtte ha motgift, ble bare kastet lettkledd ut i snøen en gang jeg tok for mye kina-dop Hadd bare råd til en halv bag den dagen, og en hel hadde drept meg. Jeg sto og skjøt det, og gikk rett i kne og skallet i vasken med hodet. Legen mente smerten eller kulda fra snøen hadde reddet meg. Det var hvit heroin som ikke trengtes syre til, eller å kokes eller noe. Livsfarlig når vi var vandt med brun røykeheroin fra parken.....Det må ha vært sikkert tre ganger så sterkt dop, når jeg kom hjem hadde jeg den beste rusen resten av dagen og prata mye med mamma som mente jeg var 'så nøktern og grei i dag'. Mamma er veldig dum når det kommer til rus, derfor ringer jeg heller min mormor om det er noe nå.

Nå har jeg motgift i medisinskapet pga en besteven som har begynt med heroin i det siste etter å bli avhengig av subutex i fengsel der han satt et år og brukte subb hver dag. Fengsel var ikke så bra for min venn.... Der gir de jo subb til guttunger.

s