View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner, men det ordner seg. Høres ikke ut som du er en egoistisk dritt som kun tenker på seg selv i senga. Da er du heller ikke en dårlig sexpartner. Men husk å kommuniser dine egne behov også. Om dama suger dårlig, fortell henne hva du liker. Ikke si at hun suger balle (lol), men at du er veeeeldig glad i det og det.. ros henne når hun gjør noe bra, gi respons med kropp og ord. Da får du det digg og hun får selvtillit og blir god på å suge. Win win.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tenker jeg burde bli bedre med kommuniseringen. Nå som jeg tenker på det, så husker jeg at hun første endte opp å kjefte på meg siden jeg snakket for mye mens vi hadde sex. Hun siste virket som hun synes det gikk mere greit.

Jeg prøvde å fortelle hun sistnevnte at hun brukte for mye tenner, men hun insisterte så på å suge at jeg kunne jo ikke si at det nesten hadde vært bedre om hun ikke gjorde det. Det er vanskelig å si nei når hun knepper opp buksene og gir meg det blikket.

Sistnevnte mente på at hun likte veldig å sex med meg, og at jeg var "snillere" i senga enn andre hun har hatt, som hun syntes var både bra og dårlig. Nå vet jeg ikke om hun var ærlig med meg eller prøvde å beskytte "manneegoet" mitt som Analog Valravn mener kvinner stadig gjør. Men jeg stoler nå veldig på henne.