View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var mere slike kommentarer jeg ønsket. Takk for et hyggeligere svar.



Jeg må beklage for at jeg ble irritert. Jeg bare likte ikke at det umiddelbart ble hoppet til stereotypen at menn kun bryr seg om seg selv i senga. Hvertfall når jeg holder hennes nytelse i tankene. Om jeg kun hadde brydd meg om meg selv, så hadde jeg ikke brydd meg om jeg koste meg i 30-60 minutter mens hun hatet det.

Damene jeg har vært med har ikke likt å snakke om hva dem liker, virker veldig som om det er noe man ikke skal spørre. Den siste sexpartneren endte opp å si at hun likte å bli slikket, så det endte opp med at jeg nesten kun gjorde det. Hun prøvde å suge meg (men gjorde en elendig jobb for å si det som det er, men jeg kunne ikke si det til henne) for å gjøre opp for det.

Sexen var grei med henne, men hun endte alltid opp med å si at hun var sliten etterpå.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Dumt at damene ikke vil kommunisere med deg. Det er nøkkelen til et godt sexliv, å kommunisere sine behov og tilfredsstille hverandre. Tenker kanskje du burde finne en dame som matcher deg og som det er mulig å snakke med.. mange av oss. Slutt aldri å spørre eller vise interesse, det er en god egenskap😊😊