View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ærlig talt, oppfør deg.

Nå spør jeg et intimt spørsmål, og du hopper rett på at jeg ikke gjør det godt nok. Likeså så leser du ikke at jeg snakker om to forskjellige kvinnfolk her.

Jeg må være ærlig å si at dette er noe intimt som jeg er ganske usikker på meg selv om. For all del så kan det være fordi jeg er rævva i senga! Jeg vet ikke! Hvordan kan jeg vite det!
Vis hele sitatet...
Det er i opplagt at om sexen er kjedelig og irriterende for den eller de du ligger med så er ikke sexen bra for dem. Dette er helt opplagt og ikke noe jeg sier for å være dust så ta deg sammen og slutt å gå i forsvarposisjon på den måten.

Jeg har heldigvis ikke tenkt til å ligge med deg så jeg vet ikke om du er ræva men du spør hvordan du kan vite om du er dårlig i senga og partnernes tilbakemelding kroppslig, muntlig og orgasmewise forteller deg det! Jeg så det er to partnere du snakket om og du skrev at den ene sa det var irriterende og at den andre kjedet seg, burde ikke dette si deg noe? Er sexen bra vil de ha mer og er sexen dårlig så vil de det skal ta slutt

sånn er det

Har du bare pult to ganger i ditt liv er det uansett ikke verdens undergang om du er dårlig i senga, øvelse gjør mester men det krever også at du tar til deg gode tips og ikke fortsetter som du pleier med det som tydeligvis ikke funker fordi du har for mye stolthet til å ta selvkritikk.