View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil nok si at problemet mit er det motsatte en det det virker som du tror om meg.

Hun sistnevnte pleide å kose seg veldig, hvertfall ut i fra det hun sa. Det at hun virket kjedet er vel nok meg som finner på, siden hun aldri sa at hun var det. Hun førstnevnte burde nesten ikke nevnes, siden hun hadde en del andre problemer med meg, og seg selv.

Sistnevnte har jeg egentlig slikket mere enn jeg har pult. Jeg føler at jeg er dårlig til selve penetreringen, og hun ble så glad når jeg slikket henne.
Vis hele sitatet...
Ok hvorfor spør du om råd her da hvis du plutselig er sikker på at de koser seg og det ikke er noe galt med sexen? Kremt høres mer ut som jeg traff en nerve men aiight

Først skriver du at de kjeder seg og har sagt det rett ut, så skriver du de har kost seg veldig, så skriver du igjen at du er dårlig til selve penetreringen kan du bestemme deg? Jeg ga deg råd om hvordan penetrere på en diggere måte for dama men du svarte at problemet ditt er motsatt av hva jeg tror? Jeg sa jeg tror du penetrerer på en måte som ikke er digg for henne men mest for deg. Ikke spør om råd hvis du ikke tåler konstruktive svar a det er ganske respektløs å kaste bort tida til andre sånn hehe og da tenker jeg ikke bare på damenes som får et dårlig litt men også min som prøver å være grei og gi deg gode råd.