View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Om det ikkje var åpenbart, så er eg kritisk til påstandane, og skriv m.a. at den vitenskaplege artikkelen eg fann, som skulle underbygge nyhendesaka, er reint spekulativt vas.
Sitat av stepry Vis innlegg
Hvordan man man egentlig være 100% sikker på at akkurat denne varianten av koronaviruset kommer direkte fra flaggermus?
Vis hele sitatet...
Det kan vi ikkje vere. Men det handler om kva som er det mest trulege. Vi veit at flaggermus er delikatesse i Kina. Vi veit og at flaggermus er notoriske virusresorvoar, fordi dei ofte ikkje vert sjuke av virus som skaper sjukdom hos andre pattedyr. I tillegg lever dei i ekstremt store kolonier samanlikna med mange andre pattedyr.
Sitat av stepry Vis innlegg
Dersom man aldri har funnet nøyaktig den samme varianten av dette viruset i en flaggermus, så synes jeg personlig det virker langt mer sannsynlig at dette kommer fra det mikrobiotiske labaritoriet som ligger i ground zero.
Vis hele sitatet...
Mtp. at virus muterer, og at ein koloni kan vere millioner av flaggermus, og andre faktorer så framstår det som litt tilfeldig om vi vil finne eksakt det viruset i det fri.

Forøvrig er det litt irrelevant kva du meiner, med mindre du fører relevant argumentasjon for det...
Sitat av stepry Vis innlegg
Et labaritorie som etter all sannsynlighet rutinemessig utvikler og forsker på nye varianter av forskjellige typer virus.
Vis hele sitatet...
Kva sannsyn er det du baserer det på? Tilfeldige tal du dreg ut av ræva og multipliserer saman? Ver i det minste ærleg - du antar det, utan grunnlag eller argumentasjon.