View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaha? Bruker det selv, og har gått på det lenge, dette vekket interessen min, og selv om jeg har googlet iherdig finner jeg ikke noe spesielt?

Sorry for at dette blir litt off topic, men kan ikke sende PM til en anonym bruker.

Jeg kjenner meg også igjen i denne historien. Jeg hadde sosial angst i 20 årene, og hatet alt av familietreff etc. Gjorde alt for å unngå det. Det som funket var å bli "syk" for min del. Så var alltid kvalm og vondt i magen.. SSRI løste mye av det og sammen med 2-3 år i samtalebehandling så er jeg nå 95% symptomfri fra angst/panikkangst/depresjon
Vis hele sitatet...

"Per our results, we now believe that there is valid evidence for a public concern regarding the effects of SSRIs. We agree with Andrews et al. that that antidepressants seem to do more harm than good [206]. We have clearly shown that SSRIs significantly increase the risks of both serious and several non-serious adverse events. The observed harmful effects seem to outweigh the potential small beneficial clinical effects of SSRIs, if they exist."


https://bmcpsychiatry.biomedcentral....888-016-1173-2