View Single Post
Setter pris på at du også engasjerer deg Galopphest, men har du lest hele tråden? Jeg har ikke sagt med ett eneste ord at jeg/vi ønsker at han skal endre livsstil. Det er min opplevelse av hans situasjon som bekymrer meg. Han har tydlig gitt utrykk for at han ønsker endring selv. Han vet bare ikke hvordan han skal komme ut av det.Du kan ikke i fullt alvor mene at det er greit å leve på sin mor og bror i mange år? Vil ikke en hver oppegående ung mann vite med seg selv at dette ikke er greit.
Hvor lenge varte din periode med datamaskin og natterangling? Hadde du virkelig heller ingen venner, eller omga du deg heller ikke med noen, utenom familien i mange år?
Jeg har ikke vært involvert i hans kontakt med helsevesenet, og ville aldri blandet meg inn i det heller, aller minst be han kontakte psykiater.
Jeg håper virkelig at han leser denne tråden, da vil han forstå at vi er glade i han, og at vi bryr oss om hvordan han har det. Det har jeg ingen garanti for, siden jeg selvfølgelig ikke vet hvilke forum og nettsteder han besøker.
Noen av dere tar denne tråden helt ut av proporsjoner. Jeg har en mistanke om at dere kjenner dere igjen, og derfor blir så sinte og provoserte.
At vi har en diskusjon som denne er svært relevant, hvor mange unge gutter som sitter på omtrent samme måte rundt om i Norge, det er det nesten ingen som vil snakke om i det offentlig.
Ønsker dere alt det beste.
Klem fra Betty