View Single Post
Sitat av illuminatix Vis innlegg
De fleste rusmidler er skadelig på en eller annen måte uansett.
Jeg ser mye heller en gjeng fjortisser som drikker seg full enn en gjeng som sitter å røyker for å ruse seg.
Vis hele sitatet...
Og hva er den store forskjellen, begge gjengene gjør da dette for å ha det moro og å kose seg? Hvis du tenker på fjortiser som drikker seg fulle og hverdagsrøykere som røyker weed så sammenligner du helt feil, forskjell på bruk og misbruk.

Og du blir rusa på alkohol og, det å være rusa betyr ikke at man har brukt et stoff på narkolista. Og jeg skjønner ikke hvorfor du en gang nevner dette, for det har da ingenting med tråden å gjøre.

Jeg synes at hvis du føler deg klar for å prøve cannabis, så skal du gjøre det. Selv om det er i en så ung alder, selv om du kanskje burde venta til du blir litt eldre. Og synes du skal drite i hva de moraliserende uvitende folka her sier. Man ødelegger ikke lungene sine med mindre man får noe dritt nedi dem, så du skader ikke lungene av å innta cannabis i mat og drikke. Og cannabis er mindre avhengighetsdannende, og mindre skadelig enn alkohol og tobakk, så avhengighet skal det litt til for, så lenge man begrenser hvor ofte man konsumerer cannabis så går det nok ganske problemfritt. Grensesetting er lurt før du begynner med cannabis, men er det kun snakk om å prøve en enkelt gang så ser jeg virkelig ingen grunn til å ikke prøve

Sitat av Magnisx Vis innlegg
Skal jeg ta skrittet? Hvordan kan du tenke på og ta "det store skrittet" når det sannsynligvis fører til avhengighet eller noe sånt. Også er du bare 14 år! Kan ikke skjønne at du klarer og tenke på om du skal prøve noe! Du ødelegger kroppen din! Lungene dine blir ødelagt til du er 30! Ikke gjør d!

Min mening!
Vis hele sitatet...
Tror heller du skal lese litt om skadeeffekter av cannabis, enn å finne på tull du prøver å prakke på 15-åringer. Og det er ingen større sannsynlighet for å bli avhengig av cannabis. Vil gjerne at du utdyper hva du mener med "når det sannsynligvis fører til avhengighet eller noe sånt."