View Single Post
opprinnelig skrevet av Kummi90
Selv har jeg ikke prøvd narkotikum, utenom alkohol enda, men jeg prøver og skaffe meg noe Fly Agaric (aka fluesopp, Amanita Muscaria). Jeg ble interessert i narkotika først og fremst pga omtale i media. Etter og ha sett på Bill Hicks, min favoritt komiker, begynte jeg og spørre: "Er det virkelig så farlig som media skal ha det til?" Så begynte jeg og researche litt for meg selv, se på wikipedia, erowid, samt dette forumet, og jeg har funnet at at det ikke er så farlig som folk skal ha det til, så lenge du har respekt for det, og følger basic regler!
Vis hele sitatet...
Mye av det du hører om narkotika i media er propaganda, men det kommer selvfølgelig ann på hva du har hørt.
Hadde egentelig tenkt til å gi den en lang tale om at du kanskje burde tenke på å prøve noe annet først. Men jeg skal prøve å gjøre den kort i stede, så har du hvert fall noe å være glad for
Jeg tror at det ville være enklere for deg å få tak på noe hasj eller noe, en å begynne å styre med den fluesoppen. Du må jo finne den og plukke den og tørke den og alt mulig rart.
Slik jeg ser det er hasj er tryggere og greiere alternativ, det er ikke særlig dyrt heller.

Jeg bare veier for og i mot her nå. Gå ut i skauen bli våt på beina og lete kjempe lenge etter noe du kanskje ikke finner en gang. Hvis du finner det, gå hjem og tørke det i mors stekeovn. Finne noe sted du kan lagre det, til du får mulighet til å røyke det en gang i framtida.
Eller finne en som kan selge deg noe hasj. Finne et sted å sitte, mekke det, å røyke det.
Du ser jo selv hva som går fortest. Er sikkert litt stress med røykeutstyr og mekking også hvis du ikke har gjort det før. Men det er mange fine tråder her om det hvis du trenger det...

Nå føler jeg det her blei utrolig langt, men hvert fall. Det er det jeg ville gjort var jeg deg. skal slutte nå før du hater meg for å skrive så alt for mye
Sist endret av carla901; 2. oktober 2008 kl. 09:52.