View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei. Mange sier at man burde ta flein når man har det bra psykisk. Men så sier de også at man kan ta det mot depresjon. Man har jo ikke en depresjon om man har det bra psykisk. Og om man skal ha det bra psykisk for å få en god rus, hvordan kan den da hjelpe de med depresjon, om de ikke kan ta den når de er langt nede?

Lurer også veldig på om jeg burde ta flein eller ikke, er veldig redd for å bli psykotisk, redd og gal. Men har veldig lyst å oppleve soppen for å få svar på ting, lærer mer om meg selv og livet. Og sliter med psykiske problem, BPD, sosial angst, depresjon, bulimi, atypisk anoreksi, mye mareritt og sterk angst for døden i perioder, har perioder hatt svake vrangforestillinger men som er nok til å være jævlig skumle. Det er vrangforestillinger og psykose jeg er redd for, fordi har vært litt borti det og det er noe av det jævligste av alt. Ble tatt av barnevernet og det var jævelig. Men vrangforestillinger og psykose er helt jævelig, du føler deg så alene og hjelpesløs og blir redd for de du er glad i. Det er hakket være en depresjon. Du er livredd og jeg er ekstremt redd for at det skal bli slik med flein. Håper bare det kan gi meg det positivite fordi det trenger jeg etter mange tøffe år. Hilsen jente. Kan noen gi meg råd? Starte med lav dose? de som kan bli psykotisk av gener, har det noe å si om de tar frks 1g eller 5g, kan de bli psykotiske uansett dose? Har lite erfaring med psykose som sagt bare kjent på litt vrangforestillinger etter hasjrøyking og ekstremt vonde handler i barnevern. På forhond takk