View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av grind123 Vis innlegg
var ute og plukket rundt 200stk her om dagen. noen ble kastet pga av råte og noen pågrunn av at noen ba meg kaste ca 20 av 150 stk i identifiseringstråden. jeg plukket først ut ca 20-30 stk som jeg var veldig sikker på at var flein som jeg ikke sendte inn i identifiseringstråden. det jeg nå lurer på er: HVIS et par av de 20-30 stk som jeg ikke la ut skulle vise seg å være vanlig kjegle sopp, altså giftig, er det sånn at jeg risikerer å dø om 1-5 av 50stk er av den arten? jeg fant alle soppen veldig nærmt hverandre og som sagt er rundt 150stk identifisert som riktige sopper men ville jo vært veldig leit om soppturen skulle endt med sykhus besøk pågrunn av et par feile sopper.
Vis hele sitatet...
Vi aner ikke hva slags sopp det er du har, så da kan vi ikke si noe om hvor giftige de er. Det er ditt liv du gambler med.

Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Hei, vet om et område med flein. Men jeg lurer på hva dere personlig finner positivt av rusen, og får man en slags endring i ettertid. Jeg sliten med nedstemthet og litt angst, går det ofte galt psykisk å prøve flein tror dere og er det bare å holde seg unna?
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har godt av å lese psykedeliske stoffer, er dette noe for meg? skrevet av mentalmelt her på bruket.
Sist endret av Dodecha; 11. september 2018 kl. 10:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.