Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av p0ffski
haha jeg er passe noob i det her. Man skal visst bruke Både FloraBloom, Floragrow, og Floramicro samtidig i mixen lol jeg har til nå bare brukt bloom. Bestillte nå resten av serien, plus en flaske med Ripen. Nå skal det boostes buds
Vis hele sitatet...
Om du bruker biobizz eget skjema ville jeg brukt maks halvparten av hva som står beskrevet, og tro meg det går helt fint ann å kun bruke BioBloom og utendørs-subtral, med de fleste planter uten problem...

Om dere som leser virkelig vil forstå hvorfor dere gir plantene næring, hva plantene faktisk trenger og hvordan man kan løse de forskjellige manglene på best mulig måte.

Så sett dere inn i de 14 næringene cannabis-planten trenger og dere ender opp med å se at det kun er 3-8 næringer som må tas hensyn til om det er jord dere dyrker i. Faktisk om du finner en god jord fordi du forstår alle betegnelsene og vet hvor store kvantiteter deres strain trenger av de forskjellige næringene som står tydelig på alle jordsekker, ville dere kanskje trengt en eneste flaske næring.

En annen ting er å gi planten næringer den ikke trenger fordi den trenger noen andre næringer som er i samme flaska. Det er helt utrolig hvor mye dette har å si på hele veksten og såklart det endelige resultatet.

Om noe var uforståelig, så bare spør.. Næring er viktig!