View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er tydelig at du ikke forstår hvordan gruppementalitet fungerer i et klasserom. Ja, læreren vil sikkert synes at det er kjipt å få trukket ned buksene, men det vil fortsatt signalisere til både læreren og alle elevene at dette ikke var så alvorlig. Dermed har du etablert en standard for hva som er tillatt av fornedrende oppførsel i klasserommet.

For øvrig resirkulerer du bare argumentene dine her, det er ingenting du kommer med som jeg ikke allerede har argumentert mot.



Det spiller ingen rolle hvem du skriver til, dette er en åpen diskusjon. Og hvis du virkelig tror at administrasjonen sletter innlegg fordi de er uenige i innholdet, så har du åpenbart ikke skjønt meningen med et debattforum.
Vis hele sitatet...
Faen det er slitsomt å diskutere med deg. Nei jeg forstår ikke gruppementalitet. jeeez! En lærer har som jobb og undervise og kontrollere en klasse (gruppementalitet) kall det hva faen du vill. Hadde han tatt hevn vill han hatt overtaket på klassen, hu hadde da blitt nødt til å konfrontere han og klassen får å fått fiksa problemene. Lesson learn.

Føler jeg har mista tåden litt her, men det denne karen gjorde til slutt var helt klart et gått valg. Leste litt nedover nå og kom på hvordan det starta
Hva er det prinsipielle peonget ang. mobbing?